onsdag 17 mars 2010

Väntan..

Ja denna väntan... vad ska jag säga?? Idag känner jag mig ialla fall piggare än vad jag gjort tidigare i veckan men inga känningar alls idag.. Vaknade "bara" två gånger inatt och det var länge sen det hände!

Idag ska jag se till att komma ut på en promenad, har varit för trött tidigare i veckan för det. Gött att komma ut lite i solen! Funderar även på att baka lite sen, kanske kladdkakemuffins! Mums!

Ha en skön onsdag vänner och håll tummarna att hon vill titta ut snart!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu börjar den jobbiga väntan och man vet ju aldrig när de blir av. Men passa på att baka lite muffins du så kommer jag och hälsar på.mums mums
    Kram Kattis

    SvaraRadera
  2. Mmmm..kladdkakemuffins låter mycket gott! Å du, jag håller stenhårt i tummarna...hoppas hoppas på SNART. Men vet du vad, det sägs ju att många barn föds runt fullmåne, å nästa fullmåne är den 30/3..... ;-)
    hihi..fast jag tror absolut att hon tittar ut innan dess!
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Tessan, jag tror att Kattis o Krille har gaddat ihop sig när de skrev sina kommentarer...;-)
    O jag är ju helt säker på att du kommer föda innan den där fullmånen, närmare bestämt den 23:e...så håll ut, inte många dagar kvar nu!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Trodde nästan att du låg och krystade eftersom du inte skrivit sen igår morse :)

    SvaraRadera
  5. En dag närmare den stora omvälvande händelsen i era liv! Kram till er från violtickan! SPÄNNANDE!!

    SvaraRadera