måndag 15 mars 2010

Dagen D är här!

Dagen D är äntligen här men ingen bebis än! Guud som jag har längtat efter denna dag, eller rättare sagt detta datum! Nu är den här och jag känner mig ganska så otålig nu! Kommer nog gå i taket ifall fler frågar mig om bebis kommit än!! ;)

Dagen kommer bli lugn här, få se om det kanske blir en promenad i solen lite senare.. Funderar på film och lite glass här snart! Det låter väl som en bra idé!? :)

Ska ta lite magbilder ikväll också och lägga ut så ni får se hur magen ser ut på beräknad förlossningsdatum! :)

4 kommentarer:

  1. Den som väntar på nåt gott...
    Kram på dig gumman!

    /Sara

    SvaraRadera
  2. Underbart härliga D-dag!

    MEN; nu väntar vi på Underbart härliga världsbästa och efterlängtade B-dag! Snart snart är bebis här=)

    Jag längtar så jag spricker!

    /Hanna

    SvaraRadera
  3. Ja, nu är dagen äntligen här och man kan inte påverka så mkt om när bebis kommer! Men testa Jolin´s knep =)
    Men snart så.. då är ni en liten familj!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Jag tror inte du kommer behöva gå över så länge jag :)

    SvaraRadera