söndag 7 mars 2010

Härlig söndag och GRATTIS syster-yster!

Hoppas ni har en skön söndag alla mina bloggvänner! Ännu en underbar dag med sol här i Karlstad. Fast även en trött dag då jag sovit vääldigt dåligt inatt men lyckades sova lite nu på förmiddagen. Jag vaknade av att K stod i köket och fixade frukost åt mig, mysigt!

Idag blir det fixande här hemma! K är i full gång med att fixa det sista i sovrum och hall. Ska bli skönt att få ordning och i veckan tänkte jag storstäda lägenheten! Det kanske kan få igång det! Haha! Blir nog en liten promenad i solskenet för min del idag och även det sista packandet av BB-väskan. Skönt att veta att den står redo ifall vi behöver komma iväg fort! :)

Grattis till min söta syster som fyller 35 år idag! Massor med Grattiskramar från oss alla fem! ;) Hipp hipp hurra!

2 kommentarer:

  1. Längtar efter er!
    Puss

    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Det är rätt - passa på att sova massor! Det där vad som sätter igång det debatteras det om. En del tror på vila så kroppen kan känna sig i form för förlossningen och andra tror på mild ansträngning... :)

    SvaraRadera