fredag 19 mars 2010

Då var det fredag igen!

Ännu en helg i sikte! Känns som jag har tappat räkningen på veckodagarna nu! Nu har jag varit hemma i en månad precis idag, guud var tog den månaden vägen? Men jag känner ändå att det har gått fort och jag hade ändå inte orkat jobba längre.. Visst är jag otålig och känner mig rastlös nu men inte över att vara hemma utan att jag vill att bebis ska komma! NU!! Just detta att jag inte orkar göra så mycket om dagarna i och med att jag sover så dåligt hjälper ju inte till för humöret precis..

Igår dammsög jag hela lägenheten och hade hoppats på att det skulle starta något men neeeeej då! Kanske ska ta en runda med dammsugaren idag med bara för att..

Jag vill bara passa på att tacka familj, släkt och vänner som är så söta och tänker på oss nu! Stor kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Jag tror att hon kommer imorgon!
    Puss & kram på dig gumman. /Sara

    SvaraRadera