söndag 14 mars 2010

En dag kvar till bf!

Helt overkligt att se det på skärmen, att det är en dag kvar bara! Men nu är jag ju inställd på att få gå över, frågan är bara hur länge?? Börjar bli otålig nu!

Hade inte mycket känningar alls igår förutom mycket sammandragningar.. men det berodde nog på att jag dammade hela lägenheten igår! Envis som jag är så dammade jag allt! T o m dörrar och lister! Men det fick jag som sagt igen för efteråt, var såå trött och hade som sagt sammandragningar resten av dagen och kvällen. Inga känningar alls idag än så länge..

Nu blir det nog en liten promenad i solen och senare ska vi fira C som fyller år idag! Grattis på 34-årsdagen!

3 kommentarer:

  1. Kul att ha någon annans BF att koncentrera sig på när det är så långt kvar till min egna :)

    SvaraRadera
  2. Jättefin mage! Nu väntar vi med spänning på den stora dagen! Kram från moster!

    SvaraRadera
  3. Åh...så spännande! Vill ha en liten bebis att "snosa" på nu :) Kanske blir som jag gissade på först då...17 mars???? Håller alla tummarna för er! Puss Puss

    SvaraRadera