måndag 22 mars 2010

Bebisen försvann!

Läskigt! När jag gick in på min blogg nu så fanns det ingen bebis inne i babystrologyn.. Usch det såg lite läskigt ut så jag tog bort den! Tydligen så ligger bara bebisen kvar 6 dagar över tiden i den då.. jaja.. nu slipper jag ju se på bloggen också hur många dagar vi gått över, precis som att jag tänker mindre på det då eller!? ;)

Idag har jag lite känningar bak i ryggen, känner mig stel.. Det spänner även lite under magen så.. vi får se om det blir något mer. Just nu känns det som att hon aldrig kommer komma ut.. Nej nu får jag tänka lite positiva tankar! Men det är svårt, jag känner mig såå otymplig och stor nu och så längtar jag så mycket efter henne!

Hoppas ni får en bra måndag vänner! Kram till er alla och tack alla ni som skriver så fina kommentarer till mig nu! Jag behöver verkligen lite uppmuntran just nu..

8 kommentarer:

  1. Styrkekram från mig. Tänker på er massor och hoppas att hon kommer snart!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Tänk på att det handlar om möjligtvis några dagar till av ditt liv sen har du henne för alltid , men jag förstår att det är frustrerande du har ju redan väntat i typ nio månader :) Idag ska vi på vår första FUB-kurs, 3.5 h lång herregud som att vara tillbaka i skolan igen...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tror det är på gång, men kan förstå att väntan är jobbig nu! Kom igen nu lilla Ulla i magen! Hehe.. Kram Jessica =)

    SvaraRadera
  4. Imorrn kommer hon Tessan!!! Den 23:e är ett bra datum, det känner jag på mig.....PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSH!!!!!!!

    Stor Kram till dig o lilla....Ulla?

    SvaraRadera
  5. Ulla väntar bara på bästa dagen i ert liv!

    Puss
    /Hanna

    SvaraRadera
  6. Förstår att de är tråkigt att vänta nu, men du ska se att hon snart tittar ut,Och när hon väl är ute så har du redan glömt bort vad jobbigt och tråkigt de var att gå och vänta.
    Håller tummarna för dig!
    En riktigt STOR kram fr Kattis

    SvaraRadera
  7. Håller med om att väntan är jobbig, minns hur de va med Mackan. Men njut för de kommer finnas stunder då du önskar hon hon va i magen igen;)
    Puss och kram från familjen som väntar på första kusinen!!!!

    SvaraRadera
  8. Tänker massor på er! Vill verkligen att lilltjejen ska titta ut snart & jag vill ju bli moster!!!! Fattar hon inte det :) Pussa magen från mig! (om du kan...!? hihi)

    SvaraRadera