måndag 8 mars 2010

En vecka kvar till bf!

Guud det känns helt märkligt att det bara är 7 dagar kvar till beräknad förlossning! Jag fattar det inte än! Att jag snart ska bli mamma! Att jag snart ska få en dotter (eller son hihi man vet ju aldrig)! Allt känns bara så overkligt just nu, jag går omkring och känner mig helt lugn.. men det är väl bara bra antar jag! Har mest känningar på kvällarna tycker jag och det är även då bebis är som mest aktiv inne i magen. Ska bli spännande att se ifall det håller i sig sen också!

Idag blir det en tur på stan för lite inköp. Ska försöka hålla mig borta från bebisavdelningarna! Blir ju sååå sugen på att handla kläder! Bebiskläder i strl 50/56har vi såå mycket i nu, hela byrån är typ fylld med bara de storlekarna. Tips till er som kanske vill köpa present till bebis sen; Köp gärna i lite större storlekar tack! ;)

Är lite sugen på att baka kakor.. Hmm kanske blir lite kakbak idag också! :)

1 kommentar:

  1. Jaaa, baka baka liten kaka! Du får lova att lägga ut en bild på dina fina hallongrotto! ;) Kram på dig vännen!

    SvaraRadera