fredag 12 mars 2010

Fredag igen!

Guud vad veckorna går fort! Nu har jag varit hemma och ledig i tre veckor! Vart tog de veckorna vägen? Herreguud! Vad skönt det har varit! Men nu får hon gärna komma ut! Det börjar bli tråkigt att vänta nu.. Jag har en hel del mensvärk både bak i ryggen och fram. På kvällarna får jag mycket sammandragningar också nu och det är så jag knappt kan stå upp! Hoppas hoppas att något händer i helgen! Håll tummarna vänner!

Igår blev K klar med hallen! Det har varit mycket för honom nu både hemma och på jobbet så han behöver ha en lugn helg och vila sig och det behöver jag med! Det enda jag vill få klart nu är städningen. Så att det är fint här hemma när vi kommer hem från sjukhuset och säkert är trötta alla tre! ;)

Idag kl 14 ska vi till barnmorskan. Ska bli spännande att se ifall hon fixerat sig nu, men det tycker jag att hon borde gjort! Ska skriva hur det gick senare i eftermiddag!

Ha en skön fredag vänner!

1 kommentar:

  1. Åhh va spännande, det låter som det är på G tycker jag.
    Må så gott och trevlig helg på er,
    Kram Ulle

    SvaraRadera