måndag 1 mars 2010

God morgon måndag!


Eller kanske ska säga god förmiddag för här har jag varit uppe sen kl 7! Det går inte att sova längre än så nu och jag sover väldigt dåligt till och från på nätterna nu också..

Hoppas ni haft en skön helg! Vi har haft besök av mina föräldrar och min syster, det har varit såå mysigt! Men helgen gick alldeles för fort! Vi har hunnit med en hel del i helgen, nu är både spjälsäng och skötbord uppe! Jag ska ta ett kort så ni får se sen när allt är ordentligt på plats och när Kalle har målat klart listerna som han och pappa äntligen satte upp i helgen! ;) Det blir så fint så!

I fredags var vi hos barnmorskan och allt var så bra så! Skönt! Nu är hon nästan fixerad, huvudet är bara lite ruckbart. Nästa tid har vi den 12 mars men jag hoppas att vi inte ska behöva gå dit! ;) Men men det är väl lika bra att rikta in sig på att vi kommer gå över tiden..

Sätter in en bild på mina små älsklingar när de ligger i babysittern vi lånat av min syster! Där känns okej ändå att de är, men barnvagn och spjälsäng är förbjudet att närma sig. Spjälsängen har de inte visat något som helst intresse för och jag hoppas det fortsätter så, annars kommer vattenflaskan fram!

Ha en bra måndag allihopa! Nu ska jag gå o vila mig lite! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar