lördag 7 augusti 2010

Trött..

.. och här har vi inte gjort många knop än denna lördag! Lillfisen vaknade halv 4, halv 7 och sedan klockan 8 och då ville hon inte somna om! Så hennes mamma är liiite trött nu.. Gick och lade mig så sent igår kväll, fastnade framför tv:n och såg en dokumentär om en mamma och hennes gravt handikappade barn. Man fick se barnet från det att han var nyfödd tills det han dog när han var 17 år gammal och mammans ihärdiga jobb och gränslösa kärlek till sitt barn.. Jag blev så rörd och satt där framför tv:n och grät stilla och kände sån stor tacksamhet över att min lilla älskling är frisk och mår bra! Efter programmet gick jag in till henne i sovrummet där hon låg och sov i sin spjälis och bara stod och tittade på henne en lång stund.. och kärleken bubblade över i mig.. precis som den gör varenda sekund jag tittar på henne! Mitt älskade älskade barn! Mamma älskar dig över allt annat på denna jord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar