måndag 30 augusti 2010

Trööött måndag!

Tillbaka igen efter en mysig helg i Onsala/Göteborg (lägger upp lite bilder senare)! Jag är väldigt seg och trött idag, vi kom hem efter kl 23 igår kväll. Lite väl sent men men.. Hemresan var inte den roligaste ur Klaras synpunkt. Det var ganska mycket gnäll faktiskt och jag hade så ont i min ischias så jag knappt kunde sitta så det var vääldigt skönt när vi väl kom hem! På onsdag ska jag iväg till kiropraktorn med ischiasen, jag har ju haft den till och från nu i 2-3 månader utan att ha gjort nåt åt det! Känns lite läskigt att gå till kiropraktorn om han ska knäcka mig! ;) Huvudsaken är ju att det blir bra får jag tänka!

Nu på förmiddagen har vi varit på BVC och träffat föräldragruppen. Det handlade om mat idag och det är ju verkligen rätt i tiden för oss! Nu ska vi sätta fart med att testa nya smaker! Än så länge har det ju blivit mest gröt! Som det är dax för nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar