måndag 9 augusti 2010

Mina loppisfynd!


Jag som älskar den vita lite slitna inredningsstilen (Shabby chic) blev överförtjust när jag hittade en söt liten loppis affär inte långt från mina föräldrar. Marias vita rum hette den och där sålde hon bl a vitmålade inredningsprylar till vääldigt bra priser! Jag älskar ju även att måla om gamla saker eller möbler och nu är jag på jakt efter bra loppisar här i Karlstad! Ni som läser min blogg får gärna tipsa mig (förutom typ Gengåvan och Solareturen förstås)!

Annars är dagen lugn än så länge. K har börjat jobba idag igen och det känns lite vemodigt faktiskt. Vår första långa ledighet tillsammans med pluttan är nu över.. Klara och jag ska ta en tur till stan lite senare idag för imorgon fyller Klaras pappa år! :) Ha en bra måndag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar