tisdag 17 augusti 2010

Tisdag!

Idag har lillsessan och jag varit på Vero, först lunch med söta S och sen fika med söta L! Båda två är gravida och ska ha barn i november med bara ca 2 v mellanrum! Mysigt att se magarna och längtar till bebisarna kommer!

Sedan blev det jakt på svart skinnjacka i stan utan resultat! Någon som har sett nån snygg nånstans? Ge mig gärna tips i så fall!

Nu får sötisen gröt av pappa i vardagsrummet och jag fick inte vara med! Klara var mer intresserad av mig än gröten när hon skulle äta! Hihi! Men gröten verkar funka! Inatt sov hon från 22.30 och vaknade första gången för att äta runt halv 6! Det gäller bara för hennes mor att också gå o lägga sig i tid, det är ju inte lätt alla gånger.. hmm..

Nu blir det glass! Mums!

1 kommentar:

  1. Jag längtar också... Så mycket att det gör ont lite här och där! ;) Kram Sara

    SvaraRadera