måndag 16 augusti 2010

Mysig helg och en glad nyhet!

Helgen har varit mysig! Klaras mormor och morfar har ju varit här! Mina underbara föräldrar! I lördags var vi på stan och åt på Vero och var ute och promenerade mm och igår var vi en sväng till Bergvik och Ikea. Klara fick en klänning och jag en härlig höstkofta! Igår morse vaknade Klara redan kl 7 men då tog mamma henne fram till kl 9 så jag fick sova lite längre och det var skönt! Tänk om jag ändå kunde ha min mamma hos mig varje dag! Tycker dock att hon sover bättre nu när hon får gröt på kvällarna. Inatt sov hon från ca kl 22.30 och ända fram till kl 5.30! Det tror jag är lite av ett rekord! Igår fick hon både ett bad + gröt så det kan ha varit en lyckad kombo!

Igår fick jag även en glad nyhet! En av mina äldsta och bästa vänner väntar smått! Jag är så glad för er skull! Det är verkligen babyboom nu bland mina vänner och det är såå roligt! Klara kommer ha många små vänner att busa med snart! :)

Större delen av dagen har ägnats utomhus! Klara och jag har varit i Mariebergsskogen med S och lilla K och S! K hälsade även på sitt dagis som heter Solen och vi hängde med! Verkar vara ett bra dagis och vem vet! Om ett år kanske Klara börjar där också! :)

Nu är det dax för kudden! Jag undrade just vad det var för ljud jag hörde här bredvid mig.. och det var visst Ceasar som ligger och snarkar! Haha, knäppkatten! Sov sött mina vänner!

1 kommentar: