måndag 1 februari 2010

Ny vecka igen!

Jaha då var det måndag igen då.. Guuud vad helgen gick fort! Tack mina söta flickor för en kanonmysig helg i Eskilstuna! Mycket barn och förlossningssnack blev det.. Känns så skönt att ha så många vänner jag kan ventilera tankar och funderingar med. Det är guld värt!

Tyvärr blev det ingen bloggning i helgen. Det strulade för mig när jag skulle försöka fixa bloggning från mobil, men jag ska fixa det så snart det går. Grymt smidigt att blogga från telefonen istället för datorn ju!

Nya bilder utlovas snart! Magen bara växer och växer känns det som! :) Hon rör sig väldigt mycket därinne nu och jag får sammandragningar då och då när jag anstränger mig. Det är ju bara bra för då jobbar livmodern som den ska! Tyvärr sover jag inte alls bra längre men det är väl bara att vänja sig vid lite sömn nu.. eller!? :)

Sov så gott ni som kan! ;)

1 kommentar:

  1. Haha, precis. Bara att vänja sig vid att sömn är något man klarar sig utan. Ser fram emot nya magbilder!

    SvaraRadera