söndag 7 februari 2010

Gravidyoga!

Nu har jag varit på min första yoga efter jul. Det kändes lite tungt och jag fick ont i mina fogar, men jag kunde slappna av hyfsat bra ändå. Jag får helt enkelt se hur länge jag orkar gå, sista gången kommer vara den 14 mars alltså dagen innan bf. Det känns inte som det blir aktuellt!

Dagen har annars ägnats åt rensning av byrå och även tvättning av bebiskläder. Så nu hänger det små små kläder på torkställningen, känns helt overkligt! Vem ska ha på sig dom liksom?? ;)

Jo just det! Måste ju berätta om våra inköp igår! På Barnens hus blev det en badbalja (en ihopvikbar i hårdplast, mycket praktiskt för oss med trångt badrum!), en näsfrida samt Bebispaketet från Pampers! I det låg det lite allt möjligt, bl a blöjor, napp, salva, amningsinlägg, tidning och även en blöjhink.

På Ikea blev det madrass, täcke, kudde och spjälskydd till sängen. Även lite handdukar, tvättlappar mm. Tanken var att vi skulle ha köpt skötbordet igår men ena delen var slut och den andra vägde 34 kg! Så det får bli när vi får bärhjälp istället! Nu känns det som inköpen tagit lite fart, i veckan ska jag nog gå och köpa lite kläder också!

Nej nu är det dags för lite käk! Hoppas ni har en skön söndagskväll! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar