lördag 20 februari 2010

Tidig lördag!

Idag var vi verkligen uppe med tuppen här! Vaknade innan kl 7 en lördagsmorgon! När hände det sist?? Det börjar bli jobbigt att sova på sidan nu, snart får jag nog sitta upp och sova! Hur nu det ska gå till! Haha!

Igår gjorde jag min sista dag på jobbet, det känns så overkligt! Kanske fattar jag det på måndag morgon när jag inte behöver gå upp och gå iväg, såååå gött! Det här känns för stort för att förstå, jag har ju inte fattat än att vi ska få en liten bebis snart!! Kommer nog inte fatta att hon är vår även när hon kommit till oss!

Jag lovar att sätta in lite bilder snart! C tog ett gäng kort på mig igår som hon ska fixa till mig! Roligt!

Idag blir det bebisklädershopping! :) Även fika med L och C på stan, mysigt mysigt!

Ha en mysig lördag allihopa!

2 kommentarer:

  1. Skönt att allt är som det ska med det lilla livet! Passa på att vila nu inför förlossningen! Nu är du snart på mållinjen! Bra jobbat! Kramar

    SvaraRadera
  2. Haha, likabra du vänjer dig vid tidiga lördagmorgnar... Idag tyckte Elliot att det var en bra idé att gå upp vid 5.30 och då väckte han sin far. Fadern tyckte inte det var en lika bra idé om man säger så... :D Kramisar!

    SvaraRadera