tisdag 23 februari 2010

Dåligt med sömn och en skön promenad i solen!

I natt sov jag väldigt dåligt, det stramade i magen och jag hade sammandragningar och jag börjar även få som lite förvärkar nu tror jag. Det krampar och trycker nedåt. Det känns inte skönt att ligga på någon sida alls nu när jag ska sova och det är svårt att få luft nu också när jag ligger ner. Till slut gick jag och la mig i soffan och bullade upp med kuddar både fram och baktill. Det gick hyfsat men då vaknade jag och hade ont i nacken istället efter ett par timmar.. Jaja, det är väl såhär det ska vara nu så det är bara att bita ihop! ;)

Idag sken solen så fint här i Karlstad så jag passade på att gå en promenad och det var riktigt skönt. Dock gick jag förbi ICA på vägen hem och det var kanske inte någon bra idé att en höggravid hungrig kvinna gick in där! Haha! Jag kom ut med både Glass, chokladsås, chokladkaka och Ballerinas kladdkaka. Fast jag köpte faktiskt apelsiner också! ;)

Ikväll ska jag se om min fotograf kan ta lite nya magbilder jag kan lägga ut! Förresten är det 37 hela veckor idag och från och med nu räknas bebisen som helt färdigutvecklad. Jätteskönt att jag har fått gå så här långt och om hon skulle komma nu så är hon ju helt färdig så att säga! Fast hon får gärna vänta ialla fall en vecka till innan hon tittar ut! Alla förberedelser är ju inte färdiga än! Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar