torsdag 28 januari 2010

Nu är den här! :)


Idag kom äntligen min nya mobil! Se så fin den är! Den ser lite grå ut tycker jag men den är svart. Nu ska jag se till att blogga ifrån den så att det kommer fler inlägg här på bloggen! :)

Idag har vi varit hos barnmorskan och allt var bra! Jag fick ta lite prover och så lyssnade vi på hjärtat! Idag slog det så fint med ca 152 slag per minut! :) Hon ligger fortfarande med huvudet nedåt och kroppen på vänster sida. Jag trodde nog allt att hon hade vänt sig så som hon bökar runt inne i magen! Hihi!

I helgen åker jag på tjejhelg i Eskilstuna! Det ska bli såå mysigt och kul att träffa tjejerna igen! Jag kanske t o m bloggar lite därifrån! :) Kram på er!

1 kommentar:

  1. Du kommer bli så himla nöjd med telefonen! Jag har inget negativt att säga om den, min har varit kanon!
    Skönt med lite tjejhelg! Passa på att njut när du kan, snart är lilla skrikfia här :) hihi! Då blir det ingen lugn stund...
    Ha det så bra! Kramar från syster-yster

    SvaraRadera