tisdag 12 januari 2010

31 hela veckor och illamående igen!

Denna härliga tisdag började med illamående och ett besök på toaletten.. fick lite flashback där ett tag.. ;) Men det lugnade ner sig och under eftermiddagen så försvann det helt. Jag blir lite orolig bara att illamåendet ska komma tillbaka nu i slutet av graviditeten men det beror säkert på trötthet och lite slarv med mat skulle jag tro!

Idag är det alltså 31 hela veckor och det har varit ett himla liv i magen idag! Hela magen rör sig fram och tillbaka! Hihi! Det är så härligt nu när jag känner henne så mycket därinne varje dag! Dags för magbilder snart igen men det får bli imorgon eller torsdag.. ikväll orkas det inte med! Nu är det dags för kudden! Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Great! Illamående kan man aldrig få för mycket av... ;-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att följa din blogg! Magen har verkligen växt sen sist jag såg dig :) Idag var vi hos barnmorskan och mätte magen för första gången och jag låg lite över kurvan, hoppas inte det blir nån gigantbebis, hon sa att det kunde avgöra lite vad föräldrarna vägde när de föddes och båda vi vägde över 4000g :)

    Det är från mig, Caroline, men det står Tomas för det är hans google-konto, bara så du vet...:)

    SvaraRadera