söndag 10 januari 2010

Fikamys och missad gravidyoga!

Hoppas ni haft en mysig söndag! Idag har vi varit och fikat hos H & A och deras sötisar E & M! Det var himla mysigt att träffa dom för det var ett tag sen sist! Varför ska det gå så långt mellan varje gång man träffar sina vänner? Det är synd tycker jag och det är verkligen något som jag känner att jag måste bli bättre på!
Tyvärr missade jag min gravidyoga för vi kom därifrån så sent. De låser dörren till yogan när passet har börjat så ingen ska störa och salen är en bit in i lokalen så ingen hörde mig när jag knackade.. Det var tråkigt för jag hade sett fram emot den väldigt mycket. Men jag gick hem och gjorde ett eget pass istället och det kändes rätt okej ändå! Jag kan verkligen rekommendera gravidyoga för alla er gravida därute! Och om det är någon som vill ha tips på yogaövningar så har jag ett häfte att kopiera! :) Nej nu blir det snart läggdags, imorgon är det måndag igen! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar