torsdag 21 januari 2010

Halsbränna och svullna fötter!

Idag har jag verkligen känt mig gravid! Har haft en go halsbränna hela dagen och mina fötter har varit rejält svullna nu på kvällen. Funderar på att köpa stödstrumpor! Ni som är eller har varit gravida som följer min blogg, har ni några erfarenheter av stödstrumpor? Är de sköna?

Efter jobbet kom sötaste S hem på fika! Mysigt! :) Efter det gjorde K ärtsoppa och pannkakor åt mig! Är det torsdag så är det! Hihi! Snart dags för nya magbilder, men det får bli i helgen för nu är det dags att nanna kudden snart! Sov så sött!

2 kommentarer:

  1. Jag kan rekommendera Gaviscon mot halsbrännan, de hjälpte mig mycket. Däremot kan jag intet om stödstrumpor... :-) Man kan ju inte få alla grav. komplikationer tycker jag... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har använt stödstrumpor nästan hela graviditeten när jag är på jobbet.De ska ju hålla borta åderbrock och uppsvullnad och det har de gjort än så länge på mig iaf :) De är jäkligt svåra att ta på och av för de sitter så himla tajt men när man väl fått på dem så känner man inte av dem. Men när man haft dem en hel dag så kan det klia lite. Men jag tycker du ska köpa dig ett par!

    Kram Caroline

    SvaraRadera