torsdag 3 mars 2011

Torsdag!




Idag har vi haft en riktigt mysig dag här! Gammelmormor Thyra har varit på besök och vad hon har busat med Klaris! :) Imorgon kommer hon hit igen och då kommer även min moster, kusin Anki och Klaras sysslingar Elliot och Ella! Då kommer det bli bus minsann! ;)

Idag har jag även varit och hälsat på världens sötaste Astrid! Såå liten och go! En månad fyller hon på lördag lilla sötnosen! Kan inte tänka mig att Klara varit så liten! I och för sig vägde hon ju ett kilo mer när hon föddes än vad Astrid gör nu när hon är en månad men ändå! ;) Riktigt mysigt var det att snosa bebis och jag kommer hälsa på henne och hennes söta mamma igen innan jag åker hem till Karlstad! :)

1 kommentar:

  1. Heeej vännen! Ni verkar ha det toppen hemma. Skönt att få lite hjälp av mami också :-)
    Jag skulle ju ha skrivit i inlägget ang dagisfunderingarna, men skriver här istället. Å det jag kan säga är att jag håller med Kattis :-) hahaha..det var väl det jag skulle skriva!!

    Förresten, kommer du hem till nästa fredag då vi ska åka till Örebro??

    Ha en underbar helg. KRAAAAAM

    SvaraRadera