onsdag 30 mars 2011

Dan före DAN!


Tänk imorgon har vi en liten 1-åring här!! Guuud vad tiden går fort! Idag har vi en hel del på schemat som ska fixas inför morgondagen! Det blir kalas för några av Klaras vänner kl 2 nere i festlokalen här i huset. Det är kanon att vi har en lokal nu som vi kan hyra för fest och övernattningar. Perfekt för kalaset för då har de små mer yta att leka på! I helgen kommer Klaras farmor och gammelfarmor hit! Det ska bli så mysigt så! Och helgen efter kommer ev Kalles bror med familj hit! :) Sen blir det firande av både Klara och mig i Västervik i påsk, själv fyller jag år på självaste påskafton i år!

Igår tog jag bussen ut till Toys r´us och shoppade en födelsedagspresent till klaris, jag är mycket nöjd! Hoppas även att mormor och morfars present hinner komma tills imorgon! De är på Kanarieöarna denna vecka och jag fick äran att fixa en present till älsklingen från dem. Jag är mycket nöjd med den presenten också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar