måndag 21 mars 2011

Måndag..

.. och mitt huvud känns så tungt.. Vaknade med migrän imorse!! När hände det sist? Nån gång när jag var gravid med klarisen skulle jag tro! Så Kalle fick gå senare till jobbet och sen har det inte varit många knop här hemma. Klaris sover eftermiddag nu så jag ska passa på att lägga mig och vila lite. Migränen är borta men har fortfarande huvudvärk och är såå trött! Så tråkigt för vi skulle ha gått och badat med Klaras kompisar idag.. det får bli en annan måndag!

Helgen har varit mysig! I lördags hade vi middag för Colli som fyllde 35 år förra måndagen! Vi var 5 st tjejer hemma hos Cathrine och det blev både skumpa och rosé och även sing-star och dans i Caths kök! :) Såå trevligt! Kom hem efter kl 3 på natten så igår var jag liite seg.. Bilder kommer upp senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar