torsdag 10 mars 2011

Bullbak & bus med moster!





Idag har moster varit här och busat med lillfisen medan mamma och jag bakade bullar! :) Jag ville baka bullar till Klaras 1-års kalas och mammas bullar blir bara sååå goda! Det blev med kardemumma och vanilj i! Mums!

Klara har en ny favoritlek! Att man springer fort med henne fram och tillbaka! Detta gjorde bus-moster med henne förut och hon ville bara göra om och om det heeeela tiden! Stackars moster blev som en ostbåge! ;) Så fort Helene satte ner henne på golvet så gnällde hon och klängde och ville göra om det, haha! Bus med moster är det roligaste som finns!

Igår kom gammelmormor Thyra på besök och guuud vad glad Klaris blev! Hon gjorde glädjetjut när hon kom innanför dörren och kröp fort fort till henne! :) Klara älskar att busa med momo Thyra och det är ömsesidigt! Hon får även en massa pussar av henne, det är hon vääldigt givmild med! :) På besök kom även min moster Gunnel, min kusin Jessica och kusinbarn Emelie. Så roligt att träffas, de hade inte sett Klara sedan namngivningen den 1 aug! I början var Klara avvaktande som hon alltid är mot nya människor, men sedan var det full fart på henne! Och vad hon charmade dem! Men det gör ju mammas lilla älskling med alla! ;)

Nej nu måste jag krypa i säng! Klara har börjat vakna runt klockan 7 på morgonen så det är bäst att nanna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar