söndag 23 januari 2011

Trött familj..

.. Klara och hennes pappa sover förmiddag och jag har fastnat vid datorn.. Jag har sovit dåligt hela helgen och det beror inte på min underbara dotter utan på min underbara (!) sambo!! Han har börjat snarka nåt förfärligt så två nätter i rad nu har jag legat vaken tills jag till slut tröttnat och lagt mig i köket på en madrass!! Inte alls bekvämt och jag har vaknat med ryggont varje morgon, livrädd att jag ska få tillbaka min ischias igen... Suck..

Det har varit lite dåligt med bilder på Klara i bloggen på sistone, jag vet, men det är svårt att ta bra kort på henne för tillfället! Hon är inte still en sekund! ;) Allt ska upptäckas och undersökas! Hon har även börjat härma oss när vi pratar, det låter så gulligt! När vi säger knapp t ex säger hon bapp eller pp.

Nej nu får jag ta o slita mig härifrån och se till att få lite gjort innan mina älsklingar vaknar! Idag är det tänkt att vi ska ha en städ och röjdag här hemma.. vi får väl se hur mycket vi får gjort! ;)

2 kommentarer:

  1. Tjena
    Jag har ett tips till dig för snarkande karlar, när sambon snarkar så kan man dra till dem lite fint i pannan med en fjärrkontroll eller något. Så blir de så rädda att de inte kan somna om på ett tag och så hinner du somna. Hihi
    Sov så gött !!
    Kram kattis

    SvaraRadera
  2. Hahaha tack för tipset Kattis! Det ska jag testa!! ;) Ses på lördag!

    SvaraRadera