onsdag 19 januari 2011

Kompisträff!

Idag ska Klara äntligen få träffa sina kompisar igen! Det blir en tur till Leklandet där det finns gott om ytor för de små att krypa omkring! Jag hoppas att det går bättre denna gång. De gånger vi har varit där har Klara blivit rädd för ljdet av en maskin som sprutar ut bollar till bollhavet.. jag förstår henne för den för ett jädra liv!!

Annars är allt bra, jag har fått ont i halsen igen men det känns lite bättre idag. Igår var vi bara hemma Klara och jag och packade upp grejer, tvättade, lekte, åt mat, bytte blöja, gosade.. ja det var vår dag! :) Klara älskar att pussas och säger mmmmmm när hon gör det, så gulligt! Det har hennes moster lärt henne, hon har även lärt henne gör High five så det ska hon göra mest hela tiden nu, hihi!

Nej bäst att fixa ordning mig innan pluttan vaknar, då blir det lunch o sen träffa kompisarna, ska bli såå roligt tycker vi båda två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar