söndag 9 januari 2011

Shopping & kusin-besök!

Jag börjar känna mig lite bättre, bara hostan som inte vill ge sig! Vaknade dock med huvudvärk imorse (imorse=kl 7 när min dotter vaknade..) som inte riktigt har släppt än.. Väckte mamma halv 9 och hon tog Klaris så jag fick sova lite till, skönt! Bäst att passa på medan jag är här!!

Igår var jag, Klara och mamma på stan och shoppade loss! För en gångs skull var det till mig jag shoppade! ;) Det blev ett par byxor, en kofta och tre tröjor! Tack mamma! :)

Idag ska vi hem till kusin Pelle och hans Nattis och hälsa på i deras nya lägenhet. De har inte träffat Klara sedan namngivningen i augusti så det ska bli jättekul att ses!

Ikväll ska jag även försöka lägga in lite bilder från jul och nyår tänkte jag.. kanske på tiden!? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar