måndag 31 januari 2011

Sjukstuga!

Jaha då var vinterkräksjukan avklarad! Hela familjen har åkt på den här hemma men idag mår vi lite bättre!

Det började med att jag blev dålig hemma hos Kattis på festen i lördags.. jag sitter och pratar och bara känner att nej fy vad illa jag mår och får rusa på toaletten. Inte roligt att bli dålig hemma hos någon annan... Tjejerna tyckte så synd om mig och Kattis snälla sambo skjutsade hem mig klockan halv 9. När jag kommer hem hinner jag knappt innanför dörren innan jag får springa på toa igen och det kommer ur båda ändar om jag säger så...... Jag tycker att det är väldigt tyst när jag kommer hem och kalle säger att klara däckade själv i sängen efter klockan 8, det händer ju aldrig annars. Hon vaknar efter en stund och kalle ska ge henne lite gröt, han hinner ge henne två skedar sen kaskadspyr hon över hela bordet. Två gånger kräks hon innan hon däckar bredvid mig i sängen.. Lilla älsklingen var såå ledsen och grät hjärtskärande, men hon mådde ju så illa stackars liten..

Igår mådde klara bra men hon ville inte äta så mycket, vi försökte få i henne lite mat och så mycket vatten. Jag mådde lite bättre igår men var såå illamående, kunde inte äta och så fick jag feber igår kväll. Kalle åkte på en släng av det "härliga" också igår kväll men han mår bättre idag. Ja usch det har inte varit någon rolig helg..

Grattis lilla älsklingen idag på din 10-månaders dag! Tänk vad tiden går fort! Vad vi älskar dig lilla stumpan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar