söndag 5 december 2010

Myshelg!

Vi har haft en riktig myshelg! Igår tog vi det bara lugnt, jag var på stan en sväng och shoppade lite bara. Det blev lite kläder till Klaris och även en ny bh och, det bästa köp jag gjort på länge, en gördel!! Herreguuud vad bra kläderna satt på mig idag! ;) Jag har ju som sagt några sista envisa gravidkilo som vägrar släppa så kläderna har inte suttit snyggt på mig alls, men med denna så! :) Ett hett tips till nyblivna mammor!

Idag har jag träffat sötaste Emma igen för första gången på två år!! Hon har varit i Australien men kom hem för ca en vecka sedan. Det är så härligt med riktiga vänner, även om det var mer än två år sedan som vi sågs så kändes det som igår! Och äntligen fick hon träffa Klara också! Klara blev jätteglad och skrattade och pratade hela tiden med henne, det lilla charmtrollet! Sedan åkte vi hem till Linda där vi hade julbak. Pepparkakor och knäck blev det!

Nu är klockan alldeles för mycket så det är dax att snosa kudde! Sov sött mina vänner och hoppas ni haft en skön helg! Puss!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för gördel?? Såna trosor som jag har eller något ännu bättre? Jag vill haaaaaaa :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej på er verkar som ni har de gött hemma på dagarna. Men du angäende gördel så är de inte bara nyblivna mammor som behöver en sådan, jag skulle nog behöva 3 på en och samma gång, haha
    Kram på er fr Kattis!!

    SvaraRadera