lördag 11 december 2010

Endast jag är vaken..

.. båda älsklingarna sover gott! Jag kollar på Sex and the city och äter godis och Kalle ligger i soffan och snarkar "sött"! ;) Idag har vi STÄDAT hemma äntligen! Det behövdes kan jag säga!! Vi måste verkligen bli bättre på att städa både jag och K! Helst nu när Klara börjat krypa/hasa sig fram på golvet, inte kul om det ligger en massa kattussar på golvet då! Idag har Klara faktiskt tagit några kryp fast mest är det att hasa sig fram som gäller. Sååå gulligt!

Igår var jag ute på after "work" med Lina, det var så mysigt så! Vi drack bubbel och vin och blev allt lite fnittriga, härligt! Vid halv nio traskade vi hem och det var alldeles lagom att gå ut och ta två glas och sen gå hem och vara pigg idag! Vi saknade dig Mona!! Hoppas att du fått tillbaka rösten! (Försökte kommentera på din blogg, men det funkar fortfarande inte.. :(

Imorgon ska hela familjen ta en tur till Ikea, ääääntligen! ;) (Tycker dock inte K.. hihi) Har hört att de har julbord där nu för hyfsat pris så vi tar oss nog lite julmat där också, gött dä!!

Nej nu ska jag kolla klart på Sex och staden och äta lite mer skumtomtar! Natti natt!

1 kommentar:

  1. Å nästa gång vill jag gärna följa med på afterwork!
    KRAM på er :-)

    SvaraRadera