torsdag 2 december 2010

Jag skäms!!

För den dåliga blogguppdateringen!! Skämmes på mig!! Jag skyller på min onda ichias som gjort att jag inte haft varken ork eller lust till att blogga! Men nu mår jag faktiskt bättre! Äter min sista starka medicin imorgon men har fått en annan medicin utskriven av en läkare som jag kan fortsätta med på kvällen. Idag har jag även varit hos min kiropraktor Gunnar, han tycker att vi ska avvakta behandling i ca 1½ månad och låta kroppen vila. Om det behövs i slutet av januari så kommer han remittera mig till en ortoped.

Jaja nog om den tråkiga ichiasen! Igår fyllde älsklingen åtta månader! Stora tjejen! Då fick hon även träffa sina kompisar Stella, Markus och Edith igen, det var ett tag sen sist nu! Vi var på rytmiken igår, näst sista för denna termin. Men vi kommer fortsätta efter jul, det är mysigt att ha en planerad aktivitet en gång i veckan! Och så kommer vi ju även fortsätta på babysim efter jul!

Idag har söta Hanna varit här! Vi har ätit lunch och fikat och så har hon tagit kort på Klara! Det ska bli spännande att se resultatet! Hon är ett proffs på att fota! Klara var så duktig så men hade lite svårt för att sitta still! ;)

Nej nu är det snart dax för kudden här! Såå trött!! Imorgon blir det kompisträff igen! Då ska vi mammor och bebisar till Nöjes och äta lunch och efteråt tänkte vi gå in till Leklandet och härja lite, ska bli riktigt kul!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar