måndag 13 december 2010

Lugn måndag...

Idag har det inte blivit många knop här hemma! Jag känner mig lite hängig och hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, vill INTE!! Ja vad har vi gjort idag? Klara har busat och faktiskt krypit runt lite. Sen var det dags för lunch och på menyn stod potatis, torsk och morötter, inte en favorit! Efter ett tag gav jag upp och gav henne sin favorit, Hipp med skinka och nudlar! ;) Sen blev det mer bus och något hon har gjort tre gånger idag nämligen bajjat! Hon är allt en liten bajsunge! ;)

Tyvärr missade vi babysimmet idag, tråkigt men men.. K kunde inte gå ifrån jobbet idag då det är lönekörning och jag känner inte att jag vill gå själv med henne dit när jag inte är riktigt bra i min ichias.. Nästa måndag kommer vi ialla fall gå och sen blir det ju i januari igen!

Vad trött jag blir!! Idag kom leverensen från ett hemligt ställe (julklappar..) men några av dem var inte alls fina (missfärgade). Så nu ska jag ringa företaget vi beställt ifrån och klaga och se till så de skickar nya bums! Håll tummarna! ;)

Ikväll ska jag baka! Jag älskar ju att baka men tyvärr blir det allt för sällan. Vad det blir berättar jag senare och då ska jag även lägga ut bild och recept!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi saknade er på babysimmet! Det var rätt så skönt i dag for det nesten ingen der, så vi hade bra med plats.
    Haha, Markus bajjar tre-fyra gånger varje dag han. Där er det full fart ;)
    Kram på er

    SvaraRadera