torsdag 23 september 2010

Västerviks-mys!

Oj vad dålig jag varit på att blogga i veckan! Men här har vi fullt upp med att mysa! :) Klara myser med sin mormor och morfar och igår var även gammelmormor Thyra här och myste och lekte med henne! Vad Klara gillar sin gammelmormor! Hon sken upp direkt när hon såg henne, trots att det var ett tag sen de träffades sist! Senare var vi och hälsade på familjen Hulterström som fått två nya små busiga familjemedlemmar! Yatzy och Zäta! De höll på att busa hela tiden de små kissarna och Klara som älskar djur sken upp som en sol när hon såg dom!

Vad hon har börjat snacka en massa lilla älsklingen! Munnen går i ett på henne nu! Haha! Helt underbart att lyssna på henne och det är som att hon vill föra en konversation också för hon tittar på mig med olika ansiktsuttryck och väntar på att jag ska svara henne! Härligt!

Idag har vi inga planer men det är soligt och fint här så det blir en promenad ialla fall. Jag tänkte även ta en tur till Lager 157 och se om jag kan fynda lite kläder! Jag tror Klara även är sugen på att träffa moster och sina söta kusiner!

Ha en toppentorsdag vänner! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar