torsdag 16 september 2010

Torsdag!


God förmiddag på er! Klockan är inte tio än men här har det hunnits med en hel del redan! Jag har varit hos kiropraktorn, slängt in en tvätt i maskinen och även rengjort mina sminkborstar (väldigt viktigt att göra och det är jag såå dålig på!). Liten sover fortfarande men kommer säkert att vakna snart och då är det dags för gröt, banangröt mums! :)

Bilden på Klara och hennes kompis Lilly är från igår på rytmiken. Klara tyckte det var roligt även denna gång och lyssnade vääldigt noga till musiken! Efteråt var vi några mammor som fikade och sen tog en långpromenad, mysigt!

Något som inte var mysigt var när Klara och jag kom hem från promenaden och upptäcker en hel sjö inne i sovrummet!! Det är nämligen så att rörmokare har varit här och bytt ut termostaterna på två av våra element. Just den i sovrummet har de inte skruvat på ordentligt så när de satte igång värmen så bara sprutade det vatten ur elementet! Då blev det lite smått kaos här hemma då! Klara skriker som besatt för att hon är så hungrig samtidigt som jag försöker få tag på Kalle som är mitt uppe i utbildning på jobbet! Han kommer ialla fall hem och vi får börja med att flytta ut allt från sovrummet och börja svabba, inte kul!! Idag har ialla fall rörmokarna varit här på morgonen och fixat till det igen!

Idag är det som sagt torsdag och då står städning på schemat.. urk.. en promenad ska vi hinna med också för det ser ut att bli soligt väder ute nu!

Mysig torsdag på er vänner!

1 kommentar:

  1. Åh va söta de är tjejerna!
    Kan du inte maila den bilden till mig?

    znurriz@hotmail.com

    Fy för vattenläckage. Vi var med om nåt liknande, fast tusen gånger värre när vi renoverade vårt kök hösten 2008. Oh my god.

    KRAM!

    SvaraRadera