tisdag 28 september 2010

Gnällig dotter...

.. Klara har inte varit på humör ikväll! Hon har gnällt så fort hon varit hos någon annan än mig och inte skrattat på hela kvällen! Hon har varit varig och kladdig i ögonen nu ett tag så imorgon ska jag ringa BVC och rådfråga lite. Antingen är det något hon har i kroppen som gör att hon inte är på humör, kanske tanden som spökar, eller så är hon i en tillväxtperiod. Tydligen ska det vara en nu i vecka 26.. ja vi får se!

Efterlysning!! Någon som vet var jag kan få tag i en snygg fleeceoverall till Klara? Har varit runt hela stan utan att hitta någon! Tips mottages tacksamt!
Nu har förresten Klara invigt sin sittvagn! Och vad hon gillar det!! Nu kan hon ju kolla på allt runt omkring och det älskar hon! Igår var vi även och köpte en åkpåse så nu har hon det riktigt skönt och mysigt i vagnen!

Nu ska jag ringa K och säga god natt! Saknar min sambo nu men på fredag kommer han äntligen och då ska vi även ha tjejhelg här i Viken! Det ska bli såå mysigt att träffa mina sötisar igen och ojojoj vad det ska mysas!

God natt och pöss på er vänner!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!! Jag tror att det är tanden som spökar, många kan bli gnälliga då. Å det där med klet i ögat, Tuvali har haft det sen de tog ut henne ur magen...å så kan hon ha ända tills hon blir 1 år.. Så vi torkar å torkar å torkar ännu mer i de där stackars ögonen. Trist..
    En fleeceoverall hittar du väl överallt, eller?! Polarn har ju säkert! Självklart måste vi ses till veckan, vi kommer ju att ses på måndag på kickoffen! :-)
    KRAAAM

    SvaraRadera