onsdag 23 juni 2010

Sjukgymnast och tur på stan!

Dagen har börjat lugnt här idag! Klara sover fortfarande och jag har fastnat framför datorn. Trots att jag varit uppe tidigt så har det inte hänt så mycket. Anledningen till att jag var uppe i ottan (kl 8) var att vattnet hos oss skulle stängas av pga av renoveringar i vårt hus. Så jag ville hinna ta en dusch tänkte jag. Först nu kl 10.30 stänger de av vattnet, grrrr.. Förkylningen verkar ha gott över nu ialla fall och det är skönt!

Idag ska jag till sjukgymnasten kl 14 och Klara hänger med. Först blir det nog en tur på stan när Klara vaknat och käkat. Känner inte för att laga lunch då vi nu inte har vatten så jag kommer nog gå upp till K på jobbet och hänga där en stund, blir säkert en Burger King.. K jobbar ju passande nog ovanför BK.. :)

Ha en mysig onsdag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar