tisdag 15 juni 2010

I Västervik!

Åh vad vi har det mysigt i Västervik Klara och jag! :) I helgen har Klara träffat delar av släkten och för första gången och på fredag får hon träffa lite släkt till! Igår var vi med och hämtade Ebba och Elsa på skola och dagis och gissa om de blev glada när de äntligen fick träffa Klara!? Och såå stolta när de fick dra vagnen, speciellt Elsa! "Mosters" sötnosar! :) Dagen har spenderats på stan med mormor och moster och jag har shoppat kläder. Men inte till mig utan bara till Klara! Det är så det är nu, inte alls kul att kolla kläder till mig själv utan jag liksom dras till babyavdelningen! Imorgon blir det en tur till E och C som också ska få träffa Klarisen för första gången! :) På torsdag ska vi vara med på Elias skolavslutning och det ska bli jättemysigt! Då samlas hela skolan med föräldrar och släkt i stadsparken och det äts jordgubbstårta bl a.

Nu sover hon sött i sin spjälsäng hon har här hos mormor och morfar och vi andra ska äta middag! Lovar att sätta in lite bilder under veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar