tisdag 22 juni 2010

Hemma i Karlstad igen!

Nu är vi tillbaka i Karlstad igen! Guuud vad fort veckan i Västervik gick! Det kändes lite vemodigt att åka hem igen men vi kommer ju snart åka tillbaka. K går på semester vecka 27 och v 28 kommer vi nog att åka tillbaka om jag får bestämma. ;)

Idag är Klara och jag hemma och vilar oss. Min förkylning jag drog på mig i V-vik har blivit lite värre tycker jag och nu börjar även Klarisen snora. Hoppas att det stannar vid det och inte blir sämre.. Igår var vi hemma hos söta U på jobbet och hade lite grillfest för M som slutar hos oss. Det var mycket trevligt! God mat och trevligt sällskap och riktigt fint väder fick vi också! Lilla Klara skötte sig som vanligt perfekt.. ;) Bara lite skrik mot slutet då hon började bli övertrött. Hon vill ju gärna vara med när det är mycket folk runt omkring henne, hon är vääldigt social min dotter! Hihi!

Nu vaknade älsklingen här så nu blir det Klara-gos! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar