torsdag 8 april 2010

Klara Therese!


Idag har jag äntligen fått mitt namn! Jag ska heta Klara Therese! :)

Ikväll har jag även badat för första gången och det tyckte jag var jättemysigt! Det var pappa som fick äran att bada mig i och med att mamma fortfarande inte kan röra sig obehindrat. Innan jag skulle bada och jag var nakenfis i pappas famn så både bajsade jag och kissade på honom, det tyckte jag var mysigt och mamma skrattade gott! När jag fick komma upp ur badet så blev jag lite arg och skrek men sen somnade jag gott i min goa säng och där sover jag fortfarande.

Kram och god natt från lilla Klara!

4 kommentarer:

  1. Bra val av namn tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Vackert namn på en vacker tös! Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Vacker som en dag, prinsessan Klara!

    Puss
    /Hanna

    SvaraRadera
  4. Klara är ju jätte fint namn, passar perfekt på en liten sötis som hon.
    Kram kattis

    SvaraRadera