onsdag 7 april 2010

Här ligger jag och myser i min babysitte

Här ligger jag och myser i min babysitter, eller ja en liten stund ialla fall! :-) Vi har det bara bra, lillan (har inte helt klart beslutat om hennes namn än) äter och sover duktigt så mamma och pappa får sova bra på nätterna med. Duktig tjej! Dagarna bara flyger fram, det är mat, sova, byta blöja och så försöka hinna äta själva med! ;-) Har varit själva bara vi tre dessa dagar och det har varit skönt, men snart får ni komma och hälsa på såklart! Till helgen kommer mormor, morfar och moster! Mys! Kram från oss!

4 kommentarer:

  1. Va skönt att allt funkar bra och att ni myser med lillan!! Ser fram emot ett besök på jobbet när ni orkar.. Anar att hon är lite rödhårig oxå..
    Kram och må gott! // Jessica

    SvaraRadera
  2. Ojoj så söt hon är...
    Fredrik och jag funderar på att köra upp för ett dagsbesök. Vi är väldigt kram och klämsugna.
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Hon är uurgullig!!

    SvaraRadera
  4. hon är för söt! mosters älskling! ska bli sååå mysigt att få träffa henne (och er förstås!) i morgon! Längtar :))

    SvaraRadera