torsdag 15 april 2010

BVC-besök!

Nu är vi precis hemkomna efter att ha varit på BVC! Klara har gått upp 50 gr på 6 dagar och väger nu 4050 gr, lite lite men det var helt okej tyckte sköterskan. Hon är nu 56 cm lång, så vi har en lång bebis! :) På den kurvan ligger hon över det "normala".

Klara och jag vill jättegärna att ni som vill kommer och hälsar på oss! Vi kommer ju vara hemma om dagarna så det är bara att komma! :) Det är några som frägat om det går bra att ringa till oss också, ring bara! Det har varit lugnt med både besök och telefonsamtal än så länge så det vill vi ha mer av! :)

Kram från mig och en trött liten Klara som ligger i min famn!

2 kommentarer:

  1. Hon väger och knakar se jag de är ju gött.
    Å vad kul att ni känner att ni vill börja ta imot besök, då kommer jag gärna snart och hälsar på.
    Ring dig någon dag!
    Kram fr Kattis som är super nyfiken.

    SvaraRadera
  2. Hehe...väger och knakar Kattis, det var lite kul skrivet ;-)!! Jag kommer också gärna på besök, när ni orkar, är ju också sååå nyfiken och snos sugen!
    KRAM

    SvaraRadera