onsdag 15 juni 2011

Klaras och min onsdag!

Vilken mysig dag vi har haft idag! För det första så sov Klaris till klockan halv 9 imorse! det är inte ofta det händer! Hon visste att hennes mamma ville ha lite sovmorgon! ;) Sen efter hennes lur tog vi bilen till Café August med Cathrine och Colli, det var länge sen jag var där men det får bli lite oftare nu för det är verkligen jättefint där! Ett gäng glada pensionärer var där också och lagom till vår mat kom in så började två äldre herrar och en dam spela på dragspel och gitarr och sjöng för oss! Fiin lunchmusik! ;)
Sedan åkte Klaris och jag till söta Markus och Mona på Orrholmen och vi lekte på ett ställe där som heter Orrleken. Det är en stor lekplats med massor med skoj för barn i alla åldrar! Där finns café, hönor i en inhängnad, flera gungor och sandlådor, stora ytor för större barn och nedanför finns det även en liten strand och en massa annat roligt också! På onsdagar är det även familjegrillkvällar så det var fullt med folk där! Nästa onsdag blir det nog grillning för oss också! :) Ett mysigt ställe som jag tror vi kommer hänga på en hel del i sommar! :) Markus och Klara var helnöjda! :)
Imorgon börjar jag klockan 7 så nu är det kudden som gäller! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar