söndag 12 juni 2011

Klaras första riktiga vurpa..


... kom igår hemma hos Linda och Rickard. Hon snubblar på min fot och ramlar rakt in i kanten på deras köksö! Det blir en rejäl bula som svullnar upp som bara den! Det ser riktigt läskigt ut och jag blir lite smått hysterisk, hoppas att jag kan lär mig att lugna ner mig när något sånt här händer. Man vill ju inte bli en hispig morsa utan en lugn en.. Det är precis på en ven också som hon ramlar så det gör att det ser extra läskigt ut.. Linda hämtar en fryst pytt i pannapåse som vi försöker kyla lite med men det gillar hon inte alls! Det blir ialla fall lite bättre efter ett tag och Klaris blir sitt vanliga glada jag igen! Idag är det ett rejält blåmärke i pannan men inte alls så svullet! Syns inte så bra på bilderna..
Snart ska vi ut till Alsters Herrgård och äta lunch och ha det mysigt! :) Hoppas ni har en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar