söndag 19 juni 2011

Då var den härliga helgen slut.. Fick pr

Då var den härliga helgen slut.. Fick precis riktigt goda nyheter! Grattis Anna och Erik till er lilla son och grattis lilla Elis som blivit storebror! :-) Vi har haft en myshelg! Igår var jag och tittade på bröllop i Betlehemskyrkan, fina Sara gifte sig med sin Magnus. Riktigt roligt och lättsamt bröllop och när de gick ut ur kyrkan så spelades I was made for loving you baby med Kizz! Coolt! Efter det hängde Klara och jag i parken! Gungade och luktade på bommorna, hennes favoritsysselsättningar! :-) Var meningen att jag skulle ha hängt med Emma och Colli ut på kvällen men jag var alldeles för trött för det. Det får bli en annan gång helt enkelt! Idag har vi hängt på Bergvik och vi har äntligen bytt ut tjockisen mot en smalis, ja tvn alltså, haha! Nej nu måste jag sova börjar kl 7 imorgon! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar