torsdag 18 november 2010

Bebisar och Läkarbesök!

Välkommen till världen två små prinsar!

Grattis Sara och Magnus till er efterlängtade lilla stjärna! Äntligen har han kommit, vilken lycka! Och Grattis Anna och Lars till er andra lilla prins och till Axel som blivit storebror!

Här i Västervik har vi det så skönt så! Det var tur att vi följde med för jag behöver verkligen avlastning nu! Har haft väldigt väldigt ont i min ichias och igår natt vaknade jag och hade kramp i hela benet och det vägrade ge sig! Jag har ju knaprat dubbel dos panodil och voltaren i över en vecka och även testat brufen och panodil men det har bara hjälpt för stunden tycker jag. Igår fick jag nog och ringde sjukvårdsupplysningen som gav mig en tid till vårdcentralen på kvällen. Så nu har jag fått starkare smärtlindring och även muskelavslappnande för min kramp. Tabletterna hjälper mer och mer tycker jag även om jag känner mig dåsig och mer trött, men hellre det än den smärta jag känt i 1½ vecka! Nu hoppas jag på att dessa tabletter hjälper musklerna runt nerven att slappna av och förhoppningsvs läka för nu är jag jäkligt trött på denna ichias efter ett halvår!! Grrrrrr!! ;)

Inatt sov Klara en hel natt på jag vet inte hur länge! Hoppas på en likadan natt inatt! Och att jag själv kan få sova smärtfri! God natt på er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar