onsdag 30 december 2009

Lugnt och skönt i Västervik!

Här har det slappats och tagits det så lugnt så jag har nästan glömt bort min lilla blogg! ;) Men nu kände jag att det var dags för ett inlägg! Hoppas ni har det bra alla ni som läser min blogg. Vi har det så bra här, men dagarna går ju såå himla fort! Är inte det typiskt när man är ledig? Imorgon är det redan nyårsafton! Den kommer att firas med god mat och smällare här i huset med mina föräldrar. Varken jag eller K känner för någon stor fest just nu utan vill bara ta det lugnt! :)

Idag går jag in i vecka 30! Det är helt galet ju! Vad tiden går fort! Hon har börjat röra sig mer och mer i magen tycker jag. Så härligt! :) Det kan komma en och annan rejäl spark men mest känns det som hon vänder sig eller slår kullerbyttor eller nåt i magen! Det är så mysigt nu när hela magen rör sig och när man känner en fot eller armbåge utanpå magen! :)

1 kommentar:

  1. Moster tycker också att det är kul att känna sparkar....men hon kunde ju sparka mera när man väl ska känna tycker jag!!!!! Hon jäklas lite med moster tror jag...

    SvaraRadera