fredag 18 december 2009

Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg och lite ledigt! I helgen blir det barnvagnsbeställning bl a! :) Vi har bestämt oss för en svart Brio sittdel med hårdlift, tror det kommer bli kanon!

Igår kväll hade jag min sista gravidyoga innan jul och har bestämt mig för att fortsätta i januari igen. Det är verkligen en bra träning med kombination avslappning, yoga och även lite meditation. Känner mig alltid så lugn och harmonisk när jag kommer därifrån! Superskönt! Efter yogan igår så hade vi även möjlighet att vara med på en timmes babymassage, vilket jag självklart var med på. Vi skulle ha med oss varsin docka som vi skulle göra massagen på, det kändes lite småfånigt tyckte jag först men det var helt okej när jag väl var där. Tack lilla H för lånet av docka! :)

Inatt kände jag även sparkar mitt i natten för första gången. Hon brukar sparka mest på kvällarna när jag gått och lagt mig och även på morgonen innan jag gått upp ur sängen. Men inatt var hon visst vaken mitt i natten också! :) Det måste hon vänjas av med! Hihi!

Trevlig helg allihopa!

2 kommentarer:

  1. H blev jätte glad när hon fick tillbaka sin docka, hon lekte med den hela kvällen! ;)
    Men du, tänk att de små ska hålla sig vakna om nätterna oxå...det är ju då de ska sova som bäst.... Hoppas du får en trevlig helg! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Haha, tänk på att det dygnsrytm som bebisen har på slutet i magen är oxå den dygnsrytm som de oftast har när de kommer ut... :-)

    SvaraRadera