tisdag 22 december 2009

Bm-besök och 28 hela veckor!

Idag har jag varit hos barnmorskan för koll! Hörde mitt lilla hjärta slå som bara den därinne, det är så härligt att höra! 144 slag i minuten! :) Tog även Hb och sockerprov. Blodtrycket fick bm dock ta 3 ggr innan det visade något, jag var för uppstressad för att det skulle ge resultat. Har märkt att jag stressar upp mig just för blodtrycket av någon anledning.. Det behöver jag ju inte för att det ligger ju normalt! Dumt det där!

Jag hade även tänkt lägga ut några magbilder idag när jag är inne i 28 hela veckor men känner att jag inte riktigt hinner med det just nu.. Det utlovas senare i veckan! Kvällen har gått åt att slå in de sista julklapparna och nu ska jag ta och packa. Imorgon åker vi till Västervik över jul och nyår! Så underbart! God Jul på er alla! :)

2 kommentarer:

  1. God Jul vännen! Å kör försiktigt nu! Kram kram :)

    SvaraRadera
  2. Gooo Jul, Tessan! Ta hand om er o passa på o vila nu under ledigheten!
    Vi ses den 7:e igen!

    KRAM!!!

    SvaraRadera